KIFARAH - Cerita Dewasa - Cerita Sex Panas - Cerita Sex - Kluber Sex
5646
post-template-default,single,single-post,postid-5646,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-theme-ver-11.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive
Cerita Hot

KIFARAH

Di dunia ini ada dua benda yang mendapat perhatian lelaki-duit dan burit. Bagi seorang casanova, kemunculan facebook untuk mereka melalui facebook pelbagai perempuan dapat dikenali sama dengan anak dara, janda mahupun isteri orang.

Dol, 40, adalah seorang casanova yang terkenal di Kuala Lumpur.Setiap minggu dia bertukar sama tidak kira janda, anak dara mahupun isteri orang. Beliau memang seorang ahli perniagaan yang berjaya.

Setiap hari jumaat, pekerja lelakinya menunaikan solat jumaat, dia melayan facebook kerana mahu pilih mana wanita yang mahu diusung ke pusat karaoke pada malam tersebut.

10 orang pekerjanya hairan melihat bossnya tidak pernah solat jumaat. Kalau solat jumaat yang menghabiskan waktu sukar ditunaikan apatah lagi solat lima waktu, fikir pekerja-pekerjanya. Dol tak kesah apa pekerja-pekerjanya mahu kata, yang penting setiap cukup bulan aku bayar gaji mereka, katanya.

Baca Juga: Serahkan Keperawanku Kepada Petugas Pajak Untuk Menebus Hutang

“U ni isteri orang ke?” Dol mengobrol dengan seorang rakan baru facebooknya.

“Ya, kenapa?” tanya Normala yang mereka berusia 25 tahun.

“Aku suka bini orang, kalau mengandung, ada,” kata Dol ketawa.

“Hahaha,” ketawa Mala nama manja Normala yang bekerja di sebuah syraikat swasta.

“Anak u berapa orang?” tanya Dol

“Baru sorang, umur 3 tahun,” jawab Mala.

“U nak ikut saya malam ini. Kita pi karaoke? “SoalDol

“Malam ini hubby saya tidak ada. Dia outstation. Saya membosankan duduk di rumah. Anak duduk dengan emak di kampung. Bolehg juga saya ikut,” jawab Mala.

Malam itu di Caesar’s Club di SS2, Petaling Jaya, mereka karaoke sahaja selama tiga jam. Apatah lagi Dol mengambil peluang meraba Mala dalam cahaya malap itu sambil menyanyi lagu-lagu duet.

Habis karaoke, Mala pelawa Dol bermalam di rumah. Mala kata dia tidak orang tidur di kerana di kawasan itu selaku berlaku kecurian.

“Tidak masalah, bagi orang-orang di rumahmu, lebih baik aku curiu,” kata Dol.
“U ni kelakarlah. Aku baru kenali u tiga jam tapi u ni kelakarlah,” kata Mala.
Apatah lagi Dol tidak ada peluang yang ada di hadapan mata. Bahkan dia tahu Mala bini orang dia tetap sapu.

Suami Mala sudah seminggu di Miri. peluang itu sebaik mungkin oleh Mala untuk memadu asmara dengan kekasih gelapnya itu. Mala pun tidak ingat dia adalah isteri orang.

Di rumah Dol pula, isterinya, Wan yang kesepian ikut melayari facebook. Maka ada lelaki hidung belang ambil kesempatan menggoda Wan. Meskipun Wan tidak layan, setiap hari Baha menggoda Wan lewat mesej inboxnya. Akhirnya Wan menelefon baha intelektual Baha menulis nombor handphonenya dalam mesej inbox itu.

Wan, 35, masih muda orangnya adalah seorang ibu anak lima. Sebagai surirumah penuh waktu dia rasa sepi kerana sering ditinggalkan suamia. Dia sudah masak dengan perangai, Dolyang cekap berbohong. Jika dia tidak balik dia kata outstation padahal dia ada di Kuala Lumpur bermalam dengan betina lain.

Wan yang sepi setelah dipujuk selalu oleh Baha akhirnya terjebak juga. Wan terima ajakan Baha untuk keluar minum. Saat ini Baha memesan air coca cola. Bila Wan pergi ke tandas, Baha menitik mata mo dalam udara coca cola Wan. Rupa-rupanya ia memberi kesan kepada Wan. Wan rasa ghairah dan terus mengikut Baha ke bilik hotel.

Baha terus meniduri Wan. Pagi esok Wan tersedar tengok tubuh telanjang bulat dalam selimut bersama Baha. Baha rasa, bisa dapat menikmati tubuh Wan.
Bila mereka keluar dari hotel, terserempak Dol dengan Mala di lobi. Terkejut Dol lihat isterinya diusung orang lain.

Dia terus meninggalkan Mala di lobi. Mala terpinga-pinga. Wanadies Dol ke keretanya. Baha pun langsung kerana tak sangka terserempak dengan suami Wan di situ.
Wan treus naik kereta Dol. Dol tak terkata apa. Dia diam seribu bahasa.
“Ya Allah, ampunlah dosaku. Aku utama dengan bini orang, akhirnya bini aku sendiri orang lain utama,” katanya dalam hati.
“maafkan saya abang,” kata Wan sambil menangis sepanjang perjalanan balik ke rumah.

 

Related Post