Cerita Hot - Cerita Dewasa - Cerita Sex Panas - Cerita Sex - Kluber Sex
22
home,paged,page-template,page-template-blog-masonry,page-template-blog-masonry-php,page,page-id-22,paged-78,page-paged-78,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,qode-theme-ver-11.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive

Sambil saya menghisap kemaluan hitam sekitar 8 inci, saya terasa kemaluan saya juga sedang dijilat oleh seorang wanita di atas katil. Kami bertiga semua bertelanjang, manakala duduk di tepi katil, ada seorang lelaki, yang juga sedang bertelanjang bulat, memerhatikan dengan senyuman. Sambil kemaluan saya sedang...

Nama aku suhana. Kawan panggil aku yana. Umur aku 19 tahun.Pengalaman pertama aku wat seks pada umur aku 13 tahun. Kiranya dah lama jugalah aku wat benda ni. Orang yang meragut dara aku ialah abang kawan aku sendiri. Time tuh aku pulang dari sekolah . Aku...

Di kampungku ada sebuah klinik desa yang berfungsi memberi rawatan kesihatan peringkat asas kepada penduduk kampung. Fokus utama klinik desa tersebut ialah memberi rawatan kepada ibu-ibu mengandung, ibu lepas bersalin dan anak kecil. Di klinik tersebut ditugaskan seorang jururawat masyarakat. Beliau akan melawat rumah-rumah orang...

Hari Ahad berlalu pergi, seawal pagi Ustazah Nur bangun menyucikan dirinya. Selesai mandi, Ustazah turun ke dapur menyediakan sarapan untuk suaminya dan memandikan anaknya yang berumur tiga tahun itu untuk dihantar di pusat asuhan yang tidak jauh dari rumahnya. "Selamat pagi sayang." "Selamat pagi abang, awal bangun...

Masa tu bulan puasa.macam biasa aku dengan adik aku mandi dalam bath tub umah aku untuk hilangkan rasa lapar dgn dahaga.waktu kitorg mandi biasanya kitorg pakai underwear je. Kitorg pon mandi la dalam bath tub tu. Dalam basah2 tu aku tergelincir jatuh atas adik aku tu.aku terpeluk...

Usiaku 24 tahun ketika aku mendirikan rumah tangga dengan kekasihku, Sohaimi. Kini kami berusia 28 tahun. Kami berdua adalah graduan sebuah IPTA. Kini aku bertugas sebagai seorang Pegawai Tadbir di sebuah jabatan kerajaan manakala suamiku pula bertugas sebagai seorang eksekutif pengeluaran di sebuah kilang ternama. Namaku...

Si mama lama juga membujang mungkin dia kehilangan semua masa-masa indahnya! sejak di jarang dibelai sang laki-laki hidupnya habis dibuat untuk bekerja-dan bekerja sampai-sampai dia melupakan posisinya yang hanya sebagai ibu bukan kepala keluaraga.Tidak ada yang membuatnya merasa patah semangat untuk menjalani semua perkerjaannya,Dia mulai...

Kebetulan ketika sebulan sebelum aku berkahwin ...

Kak Zizah mengemaskan pinggan mangkuk dan membawa ke dapur.Anaknya sudah nyenyak tidur.Mak Angkat aku,iaitu Mama Zu pulak sedang duduk berlunjur di depan pintu rumah sambil menarik nafas lega dan melihat ke arah laut.Aku pulak sedang menjuntaikan kaki aku dari lantai jeti di depan pintu rumah.Angin...

Sudah dua tahun Tini menjanda. Suaminya sedang merengkok dalam penjara kerana dituduh mengedar dadah. Kerana memikirkan suaminya akan dihukum gantung maka Tini meminta cerai dari suaminya. Tak guna menunggu suaminya yang akhirnya akan ke tali gantung. Dalam usia 25 tahun Tini memerlukan belaian kasih sayang seorang...

Aku bingung. Sejak beberapa bulan terakhir ini aku seperti tidak bermaya. Tenagaku seperti terkuras. Kudratku tiada. Nafsu makanku hilang. Malah nafsu seksku juga merudum. Keadaan fizikalku lemah dan badanku yang dulunya macho dan tegap menjadi longlai. Prestasi kerjaku menurun dan beberapa kali ditegur oleh bossku. Kawan-kawanku...

Orang melayu kena bagi salam dulu nak. ni pakcik nak bercerita, masa pakcik muda muda dulu, macam korang la jugak, kira power la jugak pakcik nih.. Macam ni kisahnya. antara ingat tak ingat la ni, sebab pakcik dah tua ni tua, benda ni happening masa pakcik...

Saya tidak pasti adakah perlu saya menceritakan kisah ini. Ini adalah kisah yang benar-benar berlaku dalam hidup saya. Saya sudah lama membaca kisah-kisah dalam myfirsttime ini. Tetapi tidak terfikir oleh saya untuk menceritakan kisah saya sendiri. Tapi hari ini saya teringin pula berkongsi pengalaman dengan...

Okay lah aku dok baca hangpa punya cerite aku pun teringat lah satu cerita aku masa aku baru lah nak belaja r buat seks nie . masa tu aku baru aje lepas spm so aku bekerja dengan mak pak aku sendiri .aku nie rider so...